Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-28, 12:19   #56
avsl090302 avsl090302 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2004
Inlägg: 194
Vilka trevliga och likasinnade cellkamrater vi får då va?

Senaste Hjalmar-bulletinen!
Tanten ringde nyss och informerade om Hjalmars första dygn. Hjalmar heter nu Mirran, fast för mig är hon ju Hjalmar ändå
Hjalmar hoppade direkt upp i hennes säng igår kväll och sov där tillsammans med tanten hela natten.. Fattar ni vilken lycka för en bortkastad kisse!?
Så nog får ni tro hon blir bortklemad där hos tanten, hon har vandrat runt och kollat i alla fönster, hon (Hjalmar alltså) blir livrädd när hon ser en människa komma gående och då gömmer hon sig under täcket. Men det går ju över när kissen ser att människorna kommer ju inte IN till henne, bara för att hon ser dom.

Sen har hon ju ätit och gosat och spunnit. Jag tror detta blev rena rama paradiset för vår Hjalmar..

Jag hoppas att Buster också fann en dam som tog hand om henne, kanske gick det så, vi får hoppas det. Tyvärr är det ju många som helt enkelt svälter ihjäl och därför får vi glädjas desto mer då vi ser sådana här solskenshistorier...

Tanten är ju alldeles begeistrad i Mirran, tanten har själv varit så ensam sedan senaste katten dog av sjukdom pga åldern. Så det blev ju helt perfekt!!
avsl090302 är inte uppkopplad   Svara med citat