Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-22, 02:14   #27
Pipett Pipett är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2011
Inlägg: 54
Inga portkoder här.
Och mitt namn stod på paketet men det hade dom inte orkat regga på Postens hemsida tydligen.
Det skumma var ju varför jag inte fick en avi...
Hade jag inte råkat upptäcka den andra koden (i väldigt liten text) på Interlinks hemsida och testat den på Posten (som alltså inte var ett riktigt kollinr.) så hade väl paketet skickats tillbaka till UK.

Nä det är inte första gången dom skiter i att köra ut paket.
Vi är många som beställer kattsand från Tyskland och dom flesta av oss får det inte hemkört fast det ska ingå.
Då har endel gjort så att dom ringt Postterminalen innan det ska anlända och då brukar dom köra ut det...


Nu har jag inte orkat kolla så mkt på maskinen för jag var så trött ikväll - trots ett väldigt enkelt midsommarfirande (med mina gamla föräldrar).
Men jag blev imponerad av alla trådrullar!
Jag som älskar färger var direkt tvungen att börja sortera om dom i "rätt" ordning (lite ocd kanske...)

Det följde ju med mkt tillbehör.
T.ex en ask med nålar även i förvaringslådan på maskinen (förutom 2 andra askar).
Undrar om dom som är rödmålade är för elastisk söm...
De jag har köpt från Singer är orange-målade.
Jag köpte ett extra set stretchnålar som inte var färgade.
Men jag ska faktiskt måla topparna orange så jag kommer ihåg att det är för stretch.

Och alla saxar... använder ni dom verkligen till exakt det som det står att man ska ha dom till
Men bra med 2 extra sprättknivar - har haft 2, men den ena har rymt

Sammanlagt fick jag 8 spolar till undertråd.
Synd att mina gamla var smalare.
Men jag skickar ett pm Bila
Pipett är inte uppkopplad   Svara med citat