Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-03, 08:38   #3
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Jag tycker tyvärr att det blivit mycket "smygannonsering" på sysidan som är mer eller mindre tydligt också. När man läser detta
på samma ställe som ovan.

"Kommersiella budskap är inte tillåtna
Det är inte tillåtet med reklam eller värvningar i forum, bilder eller kritikkommentarer (eller på andra platser) utan att först ha fått redaktionen uttryckliga godkännande för detta. Reklam om produkter eller tjänster som konkurrerar med Sysidan är inte heller tillåtet. Vidare är det inte tillåtet med inlägg där den som postat inlägget, eller närstående, kan tänkas ha ekonomisk vinning av budskapet nu eller i framtiden. Upprepade rekommendationer av produkter/tjänst från samma eller grupp olika medlemmar kommer att ses som kommersiella även om ingen tydlig koppling finns. Det är alltid redaktionen som har sista ordet i dessa diskussioner.
Skulle du som företagare vilja komma i kontakt med alla medlemmar så kan du annonsera. Hör av dig till redaktionen så kan vi säkert diskutera fram en bra lösning."

Jag förstår att det ibland kan vara svårt att avgöra, men många gånger är det ganska tydligt. Jag undrar bara vem som avgör vad och hur. Vill ni att vi ska skicka mail till er om detta, för att skriva det i forum och kommentarer under bilderna skulle ju innebära att vi tror att ni läser allt och det är väl mycket begärt.

Ni gör ju ett fantastiskt jobb med den här sidan och har lyckats behålla den lika fantastisk trots att vi är många olika medlemmar.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat