Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-26, 15:20   #51
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Du har inte läst mitt inlägg ordentligt. Gör det innan du har en avhandling i beredskap.

Det jag sist sa var att varför inte kapa tråden där den spårade ur och inte följde ämnet. Står väl så i reglerna... Nu har ju visserligen den här tråden urartat totalt men skit samma.

Jag tycker det är jättebra att Ulrika och Christer får hjälp. Men uppriktigt sagt så tror jag ibland det blir för mycket hjälp, På gränsen till maniskhet att vara forumpolis och hitta småskit att rätta. Känns lite olustigt i mitt tycke. När ändå den här tråden har lämnat ursprungsfrågan så kan man väl forsätta spåra ur då. Ingen forumvärd har ju brytt sig mer än att radera en rad i ett inlägg. Som inte ens var lagvidrigt enligt forumreglerna vad jag kan se. [SIZE="3"]Jag kan också säga att jag har den i en mapp någonstans på datorn. Faktum är att jag har det men den stannar där också.[/SIZE] Allt det här är enbart löjeväckande!

Såg en annan tråd som ni kanske skulle kika på istället som är nästan uppenbar fildelning. "Jag söker broderi blablabla" och nästa svarar "Kolla din mail".

Om nu Aina var misstänkt för att vilja dela fil så är väl det andra inlägget mer uppenbart vad som sker utanför sysidan och det vet både du och jag att så sker. Men utanför sysidan!!!

Nedvärdera inte vår diskussion och kalla det för nonsens! Mina inlägg är definitivt inte värderingsbara och kallade för nonsens. Det är oförskämt! Vem är du som kan värdera en diskussion till nonsen eller inte?

Så till sist har jag ännu inte sett något som skulle vara "förolämpningar som haglar". Rätta mig om jag har fel och jag kan ju vara blind. Det jag sett hittils handlar om hur forumvärd kapat tråd och raderat till oigenkänlighet och oläslighet. Flyt i texten??? jo mors.

Tua/ snart avlutat medlemskap
Delfintua är inte uppkopplad