Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-29, 08:29   #40
Fruhilde Fruhilde är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2010
Inlägg: 120
Citat:
Lottan skrev: Visa inlägg
Nu ser jag ju att ni egentligen sågat Husqvarna lite i tråden men jag är ju lite förtjust i deras maskiner (hade kanske fastnat för andra märke om det bara funnits bättre utbud där jag bor)men man kan ju undra hur Husqvarnas jubileumsmaskin Tribute 140M är i kvalitet? Läser man på den så känns det som att den har vad man behöver till ett vettigt pris.
Husqvarna är inget dåligt märke. De har ju dåliga och bra modeller precis som alla andra märken.... fast jag tycker att just Husqvarna verkar ligga högt i inköpspris i jämförelse till kvaliteten. Det här med matningen som inte riktigt vill ge rätt stygnlängd t.ex. är nog ganska kännt för det märket. Å andra sidan tuffar de och går och går och går så vill man ge det tid och ork att lära känna just sin maskins inställningar på stygnlängden kanske det ändå är värt det.... och så kanske man ska undvika en skolmaskin som fått slitna matartänder (fick det i tips av en gammal Husqvqarna rep nyligen). De ingår inte i de vanliga reservdelar som man lätt kan få bytta. Jag kommer inte återvända till det märket.... tror jag... ;-)
Fruhilde är inte uppkopplad   Svara med citat