Visa ett inlägg
Gammal 2004-11-15, 14:42   #8
Janne Janne är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2004
Inlägg: 107
Smile Hej Annika och alla ni andra.

Det är vi på Husqvarna Viking Sandviken Lotta har provat 3D Embroidery Studio, och hon föll på en gång för programmet!

Sen tyckte hon att det var enklare att jag svarar på Annikas fråga, så därför skriver jag i hennes ställe.

Lotta hade Professional Plus innan hon uppdaterade till 3D Professional -
ni som har köpt ett Professional Plus i år 2004, har ett års fri uppgradering av programmet (förutsatt att ni har registrerat det också).

Då kommer ni att få en gratis uppgradering till 3D Pro i början på 2005 när dom svenska handbökerna finns ute

Ni andra som har dom enklare programmen, Customizing Plus ( eller VIP som några säger ) Digitizing Plus eller Stitch Editor Plus kan även ni uppgradera till 3D programmen.

När ni vill uppgradera ert Plus program, kontaktar ni en Husqvarna Viking återförsäljare med lisenciering (vi har det bl.a. i Sandviken).

När ni sen beställer ett 3D program ex. 3D Studio och återförsäljaren har fått hem det, tar ni med er VIP Customizing dongle samt CD, då får ni tillbaka 40% av priset på ert gamla program!

t.ex.3D Embroidery Studio kostar: 4.495 kr
Med ett inlämnat Customizing Plus betalar ni endast: 3.211 kr!
Ni har alltså fått tillbaka 1.284 kr på er gamla program!

( ni som har köpt Professional Plus i år 2004 och har fri uppgradering inom 1 år måste FÖRST lämna in er dongle samt CD INNAN återförsäljaren kan skicka efter ett 3D Professional Plus, ni som har ett Pro.program som är ÖVER 1 år gör som jag skrivit i texten ovan ).

Uppgraderingen, att få tillbaka 40% på det gamla programmet, gäller inte äldre program än Plus (VIP).

Systemkrav för 3D software:
Windows XP - 256 RAM - 600 MB plats på hårddisk - 1 GHz Processor eller högre - Skärmupplösning 1024x768 - USB port - Diskettenhet - CD eller DVD spelare.

Programmet är mycket bra!
Husqvarna Viking har support från Januari 2005 när Svensk version släpps.

Att jämföra 3D med Embird ger jag mig inte in på eftersom vi är utbildade på våra program, har bara hört att till Embird köper man till fonter etc.
Till 3D ingår dom......

Välkommen in till din Husqvarna Viking handlare i början på 2005 och jämför. 3D är ett mycket utvecklat dataprogram, där det går att göra nästan allt!

Hälsningar:
Jan Lindström
Fackman på Husqvarna Viking i Sandviken
Janne är inte uppkopplad   Svara med citat