Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-04, 05:50   #45
CAR0LINE CAR0LINE är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 82
Hej vänner!
Vad kul att läsa att det finns fler som vill skaka liv i gemenskapen här!
Jag har varit medlem sedan jag var 19 år och snart fyller jag 28 Under dessa år har Sysidan betytt oerhört mycket för mig. Jag gillar att ha en sida som helt är tillägnad sömnad och närliggande pyssel. Jag har aldrig fastnat för nån facebookgrupp inom ämnet. Denna sida är guld värd vad gäller att söka bilder för att få inspiration, läsa forum för att lära sig och få tips och trix, samt skriva då man kört fast och behöver hjälp med något.

Jag har också sörjt över att aktiviteten här minskat så pass, men jag har ju inte heller själv lagt upp så mycket senaste tiden. Har till och med gjort tvärt om och rensat mitt album från alster som jag såhär nio år senare inte känner att jag gillar längre. Dock så syr jag ganska mycket nuförtiden, så jag lovar att försöka bli bättre på att lägga upp bilder! Tyvärr har jag ingen bra plats i nuvarande lägenheten att fota mot, vilket bidragit mycket till att jag inte lägger upp bilder på kläder längre. Jag är rätt så kräsen vad gäller foto och känslan som det ger. Jag har haft en tanke på att skaffa nån slags fotobakgrund och nu blir jag inspirerad till det igen

En tävling låter jättekul, framförallt som jag går i tankar om att sy en väska faktiskt

Mitt nästa sömnadsinspirerade äventyr kommer i höst. I augusti ska jag åka och plugga en termin i Bangkok så då har jag bestämt mig för att besöka "little India". En marknad som beskrivs som Bangkoks "tygmekka", vilket ju låter som en riktig dröm. Om det finns intresse av det skulle jag gärna dela med mig av den upplevelsen med text och bilder, kanske här i forumet?

Som sagt, jättekul att se initiativ för att liva upp stämningen här på Sysidan! Jag tror aldrig jag kommer få för mig att lämna detta ställe faktiskt
CAR0LINE är inte uppkopplad   Svara med citat