Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-06, 08:19   #32
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Wink

Jag är absolut för att vi behåller sysidan som den är, kanske man skulle kunna ha en rubrik under länkar där medlemmarna som har hemsida och vill sälja via dem kan lägga in dem där. Jag tycker inte att vi ska utöka sysidan med någon mer köp/sälj sida det räcker bra med den vi har.

Moderatorerna tycker jag också behövs precis som MadWomenInBlack skriver så är det lätt att det kan spåra ur alldeles för ofta annars. Tyvärr är vi nog så lite till mans att vi vågar mer när vi kan vara "anonyma".

Jag brukar också skriva till Ulrika ibland både vad gäller ros och ris. Jag förstår att hon har mycket annat att göra också, bl.a. ha en skön semester, men ibland tar det lång tid innan man får svar eller något händer så det kanske vore bra om man kunde ha en adress där man når flera moderatorer på samma gång.

Jag har fortfarande kvar mina synpunkter på att det är mycket smygreklam bland bilderna, senast nu på morgonen finns det en bild på en balklänning och går man in på den medlemmens profil så är det en riktigt reklampelare enligt min åsikt. Att detta med annonsering och smygreklam på sysidan är en känslig fråga, märker man på de diskussioner som uppstår.

Jag tror att en rapportknapp under bilderna också skulle kunna lösa en del av våra funderingar. Kanske det är aktuellt att ta upp tråden om forumvärdar som föreslås under på denna sida rubriken Forum. http://www.sysidan.se/cldoc/52.htm

Med soliga hälsningar från mig till er alla
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat