Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-30, 19:30   #38
Livsglad Livsglad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 203
Nu har jag varit på Syfestivalen och provsytt några overlockar - heter det så eller overlocks? Nåja, Brother 4234D lockar helt klart mest. Husqvarnas billigaste verkade riktigt bra tills jag kom till Brothermontern.

Ni som vet så mycket här inne - kan ni tala om för mig om den maskinen är "onödig" för mig som nybörjare med sådan maskin eller om det är värt att satsa på den modellen direkt? Vad skiljer dem åt? Jag upplever de två enklare Brother-maskinerna mycket plastigare och billigare, gillar att sy på denna och gillar även utseendet.

Och så var det där hur mycket billigare det blir att handla från England egentligen? Idag står det så här på Forex sida: 359,00 GBP säljs för
4 048,95 SEK
Om jag nu tänkte fel om valutan häromdagen så kanske jag gör det igen eftersom vi fick så olika uppgifter tidigare.

Jag hittade maskinen i Sverige till ett pris på 4995 kr. http://symaskinsxperten.se/product_i...oducts_id=1090

De skillnader jag sett är belysningen, nålträdaren, trådhållaren i metall - är irriterad på mig själv att jag inte frågade bättre när jag ändå nu hade experten på sortimentet att fråga ut i fredags :/

Tacksam för synpunkter igen!

Senast redigerad av Livsglad den 2012-09-30 klockan 19:42.
Livsglad är inte uppkopplad   Svara med citat