Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-05, 10:59   #5
tims tims är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2008
Inlägg: 89
Tack för massa bra input!

Jag är verkligen överlycklig...det ska bli riktigt kul att planera rummet. Dock måste jag ju anpassa mig lite till makens önskemål, han ska ju oxå ha sin hörna där

Vi har totalrenoverat källarrummet med diverse åtgärder för att förhindra fuktskador så det ska inte vara något problem.

Makens jobb skall byta kontor så vi har fått erbjudande om att köpa loss 2 vita skrivbord till en billig peng. Tror dom är 120*80 men jag har nog inte plats för en "sidoskiva" tyvärr . Hoppas att det blir lite hurtsar över som vi kan köpa loss.

En idé är att sätta borden mittemot varandra. Då får vi halva rummet var så att säga. Funderar på att såga ut en glipa så att tyget kan glida ner på golvet.

Sen har vi två låga vita Billyhyllor med dörrar som vi inte använder. Dessa kan vi ha en var så att det ser enhetligt.

Vad menar du med "stänger" för saxarna?
Jösses hade faktiskt inte tänkt på helkroppsspegel, men det är ju ett måste!

Du har inte en bild på ditt rum? Blir ännu lättare att förstå och inspireras av då!

Jag vill helst hinna klart med rummet innan lilleman dyker upp och ev blir det snitt om 3 veckor så jag har inte så mycket tid på mig.
tims är inte uppkopplad   Svara med citat