Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-24, 09:27   #15
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 464
Citat:
Bibbi skrev: Visa inlägg
För mig är sysidan också viktig.
Men blev väldigt hårt ifrågasatt/kritiserad
för ett tag sedan. Det tog illa.
Då fanns tankar att lämna. men på facebook är jag inte.
Kan vi skapa en nystart?
Har inga kreativa idéer just nu. Trött en fredag kväll
men vill!!

/Bibbi
Hej och Tack alla!

Vad roligt att ni är med på tråden! Tråkigt att höra att vissa av er blivit illa ifrågasatta och kritiserade. Jag vet att ni är fantastiskt hjälpsamma allihop. Det är något som vi alla får ta till oss. Även ägare av denna sida. Det är så lätt i skrift att det blir fel. Ords värde väger olika och vi känner inte varandra. Vi saknar synintryck, tonfall m m. Vissa dagar är vi också olika känsliga liksom vissa saker är mer eller mindre känsliga. Personligen har jag inga onda avsikter någon gång. Varför skulle någon av oss ha det egentligen?

Tycker att vi alla tar till oss detta och jobbar mot att upprätthålla den goda stämningen och att vi alla hjälps åt här på Sysidan. Eventuella troll bryr vi oss inte om och stöttar varandra i det.

Tycker det låter intressant Bibbi med en nystart. Har någon idéer?
Jag har inte hunnit tänka till ännu. Haka på alla! Skriv! Högt som lågt, vitt som smalt. Vore så roligt att få liv på denna sida.

Tyvärr har jag inte en hälsa som tillåter så mycket alster att visa upp, försöker rådge med, läsa och lära av er alla andra. Jag är in på Sysidan så fort jag är inne på min dator då den ligger med som en startsida på min dator. =)

Kom igen!! Ideer på en nystart!! Kan vi genom Sysidans medlemsregister skriva ett brev till alla som är medlemmar. Skriva att vi saknar dem på vår sida? Att de kommer med och berättar vad de saknar? Kan det vara något?
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat