Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-03, 11:28   #8
KlaramedK KlaramedK är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 60
uppenbar smygannonsering

efter att ha ögnat igenom foruminläggen här måste jag faktiskt fråga "er som bestämmer" varför det är så farligt med privatpersoner som gör reklam för sina produkter här?
Det är väl bara bra att folk kan komma i kontakt med varandra?
Att hålla på att smussla via mail och telefon osv är ju dubbelmoral så att det stänker om det!men det är väl så det blir när man inte får yttra orden köpa/sälja (ej begagnade saker).

Om det nu är så tabu att sälja egna saker här varför kan man länka till egna hemsidor där man säljer sina prylar? indirekt säljer man ju sina alster via sysidan då!

jag säljer själv dykprylar på dykarna.nu, vet inte vad det är för skillnad på den sidan och sysidan, tycker de är ganska likartade. Där är det helt ok att annonsera med egentillverkade grunkor.

för övrigt är det ju ganska uppenbart att folk bedriver smygreklam för sina egensydda grejer...speciellt när nya bilder översvämmas av kanske en och samma/ett fåtal produkter av samma person ...och när det dessutom finns profsiga loggor med i bilderna....

Vidare tycker jag det är småaktigt och glyttigt att hålla på med angivar verksamhet...

Senast redigerad av KlaramedK den 2007-08-03 klockan 11:32.
KlaramedK är inte uppkopplad   Svara med citat