Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-07, 18:36   #27
vulnevia vulnevia är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2005
Inlägg: 345
Seriöst, jag tror att nån har fått ordet "kissnödig" på hjärnan. Din generation posade säkert konstigt ni med, på ett sätt era föräldrar inte gill0ade, tex klä sig slafsigt/trasigt i hippiekläder fast man kanske har gott om pengar.
Och att se leden ut är väl inte värre än att slåtsas vara/se glad ut fast man är ledsen?

Sen finns det många äldre kvinnor som försöker klä sig som tonåringar, det är ju minst lika hemskt som tjejer som försöker klä sig flickaktigt, och jag kan inte för allt i världen se nåt pedofiliskt i det, det är ändå halvvuxna eller vuxna kvinnor det handlar om. Går tankarna mot pedofili om du ser en vuxen kvinna utan stora bröst i en rosa "gullig" klänning också?

Sure, en del kanske tycker det är "stötande" av vissa anledningar, men det kan ju andra saker också vara? Kanske finns folk som inte vill se folk i underkläder här (Oh no! Nästan porr omgwtfbbq!!11!), eller kanske tycker att tjocka människor är äckliga, eller tycker att gröna byxor är bland de värsta dom vet

Låt folk ta sina bilder hur dom vill, om det kan vara till nån tröst så tror jag att emokidsen kommer växa upp om några år eller fem

Tyckte bra att det blev en väldans häxjakt på unga tjejer som ändå gör nåt vettigt istället för att hänga nere på stan och snatta bubbelgum...
vulnevia är inte uppkopplad   Svara med citat