Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-07, 11:46   #22
Sotis Sotis är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2007
Inlägg: 1 332
Vad glad jag blir av denna diskussion! Jag är visst inte så mossig som jag trodde! Eller... det kanske jag är... men då är jag i alla fall inte ensam!
Har klätt mig väldigt mycket i svart i bortåt 35 år, långt innan det fanns något mode i det. Har inget som helst med goth eller annat att göra. Jag klär helt enkelt förb-t bra i svart! Men kombinerar gärna mina svarta utstyrslar med ett glatt, positivt ansikte!
Lolita-stilen har jag reagerat på många gånger dock! Varför ska man klä sig för att se ut som ett litet barn när man är en vuxen kvinna? Det ger ruskigt obehagliga associationer för mig! Men jag har lyckats hålla inne med det... hittlls!
Och EMO som det "används"... ja efter vad jag har läst och hört om det vet jag inte ens vad jag ska säga! Det finns tillräckligt många människor som har det svårt på riktigt, och de riskerar ju att försvinna bakom de här utåtagerande fuskmakarna!
Nej, sträck på ryggen, låt tårna peka framåt och prova ett leende! Även om livet faktiskt är skit blir det lite mindre skit då, tro mig!

Senast redigerad av Sotis den 2007-08-07 klockan 11:48.
Sotis är inte uppkopplad   Svara med citat