Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-03, 15:02   #10
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
artister, hantverkare super

men det finns ju plats för det oxå det finns ju en superbra anonns sida, där man kan skriva att man tar emont uppdrag, att man har barnklänningar i 14 tygval mm

där kan man ju även anonsera sina brodyrfiler, pärlalster sina silver smycken mm

varje dag så brukade jag kasta mig över bildgalleriet för att få inspiration, vad skullejag kunna göra, present idder mm

fast nu är jag så trött på att se flachig reklam för silver smycken, 14 varianter av samma klänning osv osv med ett enda syfte sysidan har sovande moderatorer som man kan utnyttja för gratis reklam,

En ide är kanske att ha ett annat forum för dem som måste sälja för att må bra, och ett för oss som bara vill lära oss, hittar själsfrände, hitta inspiration.

Det är ju inte så att man direkt får inspiration av milijoner bilder av kolla vad jag syr som du kan köpa, i proffs utförande, snarare blir man avskräkt att visa upp sina egna sneda försök...

Sedan finns det ett fåtal av dessa proffs som verkligen tillför en massa på sidan som hjälper oss noviser med tips, bra atteraljer mm och dessa bör verkligen hyllas för de har förstått hobbysidan SYSIDAN. inte ett ställe att tjäna pengar på!!

jag har lärt mej så enormt mycket av alla på sidan proffs såväl som nybörjare. och vilka vännet !!!

men om den ska drunkna i allt säljande så kommer jag nog flytta till andra sidor...

Annie som har all förståelse för att man behöver försörjelse, men allt har sin tid och plats!
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat