Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-05, 07:32   #15
Alvan Alvan är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2004
Inlägg: 4 168
Jag tycker det är bra att det kommit forumvärdar, det har behövts länge. Sedan är det inte bra att de själva begår övertramp men de är fortfarande bara vanliga människor som kan göra fel och även de går att rapportera.

Det jag inte gillat den senaste tiden är den hetsjakt som drivits mot forumvärdarna. Tycker man att en forumvärd gjort något fel så måste man väl kunna diskutera detta utan att ta till personangrepp (sker kanske inte just här men har förekommit). Tycker att i de disskusioner jag sett så har forumvärdarna de flesta gångerna gett bra förklaringar till varför ett inlägg redigerats eller att de faktiskt erkännt att de de gjort fel och åtminstonde försökt rätta till detta fel.

Reglerna har hela tiden funnits där men som nämts inte efterlevts just för att inga värdar funnits. Ibland kan det vara svårt att inte glida över på fel sida då gränserna kan vara hårfina. Har förmodligen själv gjort det några gånger.

Men ett inlägg från admin som förklarar lite mer varför vissa regler finns och vart gränserna går kanske kunde vara på sin plats.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat