Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-14, 17:37   #8
Haverskaka Haverskaka är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2014
Inlägg: 25
Wink

Citat:
Pulvertroll skrev: Visa inlägg
ett av mina bästa symaskins köp gjorde jag nyss.
nu känner jag väl till mina symaskins handlare o dem mej så jag överlät att välja maskin till dem! ett val jag aldrig kommer ångra. jag hade ett förslag själv, men då jag talade om vad maskinen skulle klara så rådde dem mej till en Janome DC4030. den maskinen upphör aldrig att förvåna mej, den gör allt jag önskar o lite till.

så om man verkligen har ett bra förhållande till sin handlare eller fått bra rekomendationer kan det vara ett riktigt bra sätt. glöm inte att berätta vad du verkligen vill kunna sy med maskinen, även sådant du inte brukar sy men vill.
Jag köper mina maskiner från samma handlare för dem vet vilka krav jag har på maskiner, hur min fysik klarar att arbeta med maskinerna och bor du i Stockholm skulle jag gärna tipsa dej att åka till hagagatan 2 o hälsa på

och vill du ha tips på en förbluffande stark o bra maskin som syr lika fint i 4 lager läder som i volie så tipsar jag gärna om min kompis Janome DC4030
Tack för bra tips! Jag har handlat i butiken tidigare men kan inte påstå att jag känner innehavarna. Däremot tog hon sig rejält med tid, typ en timme, dels att fråga vad jag ville använda den till idag & vad jag ville göra i framtiden. Dom erbjuder dessutom 1,5timmes personlig genomgång. Fick inte känslan att hon ville "pracka" på mig ngt utan genuint ville att jag skulle bli nöjd. Lutar nog åt Den begagnade tror jag....ska dit & provsy igen i morgon. Är från Stockholm men bor i Malmö så Hagagatan känns liiiite långt bort
Haverskaka är inte uppkopplad   Svara med citat