Visa ett inlägg
Gammal 2005-03-05, 11:57   #38
eMeL eMeL är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 24
Hej!

Nu har jag köpt Pattern Master och gjort min första slope. Vi mätte alla kroppsmått ett antal gånger för att det skulle bli så bra som möjligt. Men den slopen passar ju förståss inte. JAg har inte riktigt tålamod att göra en massa egna försök med att göra ändringar så jag skulle vilja ha hjälp med en gång.

Hur har ni gjort när ni har bett om hjälp med mätningarna, var har ni skickat frågan? Är det till customer service på deras hemsida? Har ni skickat in måtten och beskrivit problemet i text eller har ni skickat in bilder på hur slopen sitter? Det hade ju varit lite lättare om någon hade kunnat titta på slopen live.


"Först Cecilias (fint namn)." Det tycker jag också, för det heter min dotter i andranamn.


"Får man fråga i vilket sammanhang du använder CAD, föresten?" Jag ritar ventilations- och värmesystem som VVS-konsult. Inte riktigt samma sak som att som att rita mönster. Men jag har ritat mönster i den vanliga CADen förut, jag hade väll hoppats att det här skulle vara enklare. Men det blir kanske bättre när man har fått sloparna att passa.

Det verkar vara några på den här sidan som har köpt Patternmaster, det är ju kul. Vi kanske får starta ett eget forum snart.

MVH
Marianne
eMeL är inte uppkopplad   Svara med citat