Ämne: Brodyrmaskin
Visa ett inlägg
Gammal 2010-05-25, 12:25   #5
beasfarmor beasfarmor är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2006
Inlägg: 529
Citat:
madeluc skrev: Visa inlägg
Jag tycker du ska kolla in Brother 900 Innovis som Kajsa rekommedera. Har själv både Brother och Husqvarna och har så haft i många år. Kan bara säga att Brother är som en barnlek i jämförelse med Husqvarnan vad det gäller handhavandet.

Någon Designer SE tycker jag inte verkar vara något för dig speciellt inte för 44000 kr. Det är inte vad man lägger på en första brodyrmaskin utan man brukar börja lite försiktigare för
att se om intresset finns där. Vad det gäller programvaror såsom
stygnsättnings program mm så är det inte så jävla lätt som det låter utan det kräver tid och intresse för att jobba i datorn.

För övrigt så ligger det både Designer 1 och Designer SE billigare på Blocket samt en del andra bra maskiner. Tänk bara på att inte låta dig luras av att det finns garanti kvar för det gör det inte vid privatköp utan endast då du köper beganat i butik, då kan du få upp till ett års garanti.

Sedan bara en undran till forumvärdarna är det ok att smyga in försäljning av en vara i forumet eller?

Vill bara säga att jag som första brodermaskin köpte mig en Designer SE och har inte ångrat det en enda sekund de 5 åren jag haft den. Tycker inte att man kan avråda så generellt!

Priserna ovan vill jag inte kommentera
beasfarmor är inte uppkopplad   Svara med citat