Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-24, 23:02   #18
Gumpan58 Gumpan58 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: apr 2007
Inlägg: 2 466
Till Bibbi!
Jag har inte följt trådar på länge jag vet inte vad som du råkat ut för. Ingen ska behöva råka ut otrevligheter. Är det inte möjligt att sätta stop får sådana saker? Är det ingen som har öpande kontroll på vad som skrivs? Får det skrivas vad som helst?

Förstår att du inte har tid och ork över. Att driva firma är ingen 8-17 jobb utan ett jobb som kräver långt många fler timmar precis som du skriver. Det ska faktureras, bokföras m m. Dessutom ett hem och trädgård som ska skötas. Vad jag kunnat läsa är att du har en underbar familj som ger dig mycket kärlek, energi och glädje. Det är inte möjligt att hinna med och orka allt. Var sak har sin tid i livet.

Jag orkar inte heller på grund av min ohälsa. Att vara med på Sysidan ska vara lustfyllt. Jag uppfattar Sysidan som ett kravlöst forum som var och en är med på sina villkor inom ramen för det regelverk som finns.

Tycker du är mycket kreativ Bibbi. Vad snällt att du har möjlighet att sponsra. Ursäkta, kanske en dum fråga men... Vad är en kasse/väskwap?

Förslag så här långt:

Ett mail till alla medlemmar på Sysidan. Miss U, info Sytävling m m
En tävling som avgörs med medlemsomröstning av vinnare
Att Bila tar upp sin blogg om hon har ork, möjlighet och lust.
Kasse/väskwap

Vad säger Ulrika Lindh om detta?

Senast redigerad av Gumpan58 den 2016-04-24 klockan 23:38.
Gumpan58 är inte uppkopplad   Svara med citat