Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-07, 07:12   #8
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
sötare????

hela denna EMO kulturen är ju snedvriden..
man sitter o låssas skär sig i armarna o fyller i med spritpenna för att det ska se ut som om man skurit djupare än man har, man målar tårar i ansiktet för att alla ska se hur dåligt de mår. helst ska sångtextrena handla om självmord.

man ser "söt" ut om man ser ut som en femåring som är rädd för att bli slagen om den kissar på sej...

jag har en 16 årig dotter och ser denna kulturen på närmare håll än jag vill ( tack o lov har jag en dotter som tycker att EMO är missanpassat) dessa individer svämmar över i klasserna nu.

min dotter som verkligen vet vad lida är som varit med om en stor olycka, med livslånga men efter, frågade en dag en av sina klasskompisar varför man valde att se ut som om man skär sig, pratar om självmord som dett yttersta. svaret blev för att man syns!!

skrämmande tänkte jag då... i natt när jag skulle sova kom jag på att fasiken Troll, nu gör jag det ju. jag ser dom, jag söker en andledning om varför, och jag uppmärksammar. yuvärr känns det rätt ihåligt att de stackarna inte har någon som ser dem om de inte försöker se lika dana ut, låssas ta självmord, och låssas skära sig i armarna.

personligen har jag haft obehaget att se follk som skär sej på riktigt, konstigt nog brukar dessa inte använda saker för att förstärka detta utan gör allt för att dölja det...

Jag blir bestört bara att tänka tanken, hur kan någon kommit på att man ser SÖT ut när man ser ut som man är förnedrad!!!
Stackars barn, stackars föräldrar!

Skönhet kommer av att det bara finns en av en , att unikumet i personen gör den värd att minnas och stanna kvar i hjärtat, det är skönhet med mänskligheten i mina ögon...
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat