Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-26, 21:14   #6
Delfintua Delfintua är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 3 987
Citat:
Ann1e skrev: Visa inlägg
Att det finns delade åsikter är ju helt och visst sant. Och att visa vart vi blivit utskällda skulle ta alldeles för stor plats i tråden. Och tråden handlade om vem som stängt en viss tråd.

Men att jag sitter i en maktposition känner jag inte att jag gör. Jag ser det som ett uppdrag som jag fick mej tilldelad efter en ansökan. Och att kasta skit på folk som bara sköter sitt uppdrag som de fått sig tilldelade ät inget som jag tänker tåla. Om du och med fler är missnöjda så skall ni klaga på sysidans skapare då det är de som givit oss mandat att handla som vi gör.

Lön??? får vi det?? Nej vi får ingen lön annat än missnöje.

Detta svaret får anses som off topic och kommer inte från min sida att rendera fler svar annat än på trådens ämne.
Du kan inte hitta något ställe där ni blivit utskällda
Visst fasen sitter ni i en maktposition. Ni kan ju härja vilt med era egna tankar och inlägg i allt som vi skriver. Är inte det makt?

Att ni skulle få missnöje var ju en flopp men deet kanske beror på hur det blivit.

Enkel avspisning du gör, som en liten piruett på is. Brukar vara så när galoscherna skaver och det blir obekvämt.

Nä för fasen... körkort på att vara forumvärd är ett måste. Ett lämplighetsintyg får det bli.

Tack och hej leverpastej//Tua

Trådens ämne har blivit negligerat förut så varför nu helt plötsligt.
Delfintua är inte uppkopplad   Svara med citat