Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-03, 22:49   #16
avslutad160201 avslutad160201 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 50
Tisdags förra veckan beställde jag garn och inom 12 timmar så befann sig paketet i Västerås, från Turkiet genom Tyskland och Danmark, där blev det helt stopp tills idag,näst enan vecka senare, när det helt plötsligt står på DHLs sida så här om paketet: Recipien refused delivery...........öh, jag ringde iaf till DHL (fem minuter innan de stängde) och fick svaret att jag kanske har dörrkod eller något som gjort att de inte kommit in.

Ja, det har jag förvisso men hur har de tänkt sig? Jag arbetar på dagarna och hade skrivit in att jag ville ha meddelande via sms att paketet var på väg men något sådant har inte kommit.

6 dagar låter alltså DHL paketet ligga i Västerås, jag bor i Norra Värmland, och sen ger de mig ingen chans att kunna ta emot paketet! Nu återstår det att se hur lång tid det kommer att ta innan jag får mitt paket. För även om de kommer in genom dörren nu så är jag ju ändå inte hemma på dagarna!
Återstår att se om det är någon som kommer på den briljanta iden att använda sig av mitt mobilnummer!




Ps, är det någon som vet hur ofta de har de här priserna på tisdagar? Är det varje tisdag eller bara ibland?
Edit, tillägg: PS
avslutad160201 är inte uppkopplad   Svara med citat