Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-03, 22:41   #13
Lillith Lillith är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2006
Inlägg: 1 109
Först när jag läste första inlägget tänkte jag "vaddå hetsjakt? Jag har då varken hört eller sett något om att dom blivit löjligt hårda med vad som är reklam" men nyss upptäckte jag att en länk till en steg-föer stegbeskrivning på min hemsida försvunnit från en bildbeskrivning i mitt galleri. Bilden och resten av bildbeskrivningen hade dock fått vara kvar.

Vad som förbryllar mig är att det inte är någon komersiell sida det handlar om, jag tjänar inte ett öre varken på sidan eller dess innehåll och sidan är reklamfri och det enda som händer om jag får tillräckligt många besökare är att jag behöver betala mer pengar till webhotellet. Så jag kan inte fatta varför den länken inte fick vara kvar.

Och det stör mig också att länken (eller adressen klippt och klistrad, egentligen, för man kan ju inte lägga upp levande länkar i bildbeskrivningarna) togs bort utan att man sa ifrån och utan att jag fick veta vilken moderator som gjorde det. Hade jag fått veta det kunde jag ju tagit det med denne snyggt och prydligt via mail.
Min bästa gissning är att det rör sig om ett missförstånd, för jag kan då inte begripa vad det är så fel med att tipsa om gratis mönsterkonstruktions- och sömnadsbeskrivningar på ett sömandsforum, bara för att det råkar vara jag själv som är författaren.
Lillith är inte uppkopplad   Svara med citat