Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-22, 18:35   #37
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jan 2007
Inlägg: 901
Det var jag!

Jag rättade ett stavfel i rubriken inte i texten det skulle jag aldrig göra! Om ett ämne eller tråd handlar om tex. overlock och stavningen är ooverlok eller liknande då kommer ju inte den tråden upp vi sök på overlock och är således förlorad kunskap för den som söker.

Att en medlem avslutat sitt medlemskap är beklagligt,tråkigt och en förlust för oss alla tycker jag. Jag tror dock att det finns andra som avslutat sitt medlemskap pga textila underliv och andra har slutat pga att de blivit kallade surkärringar och annat otrevligt. Det kommer alltid finnas anledningar till att avsluta sina medlemskap pga saker som händer och sker på sysidan det går inte att undvika då vi är så många som skall tycka,tänka och samsas.

Vi är heller inga fröknar som sitter och petar i folks texter med rödpenna, annat en där det finns verklig anledning. Och jovisst finns det felstavningar som går att finna med * men långt ifrån alla om stavfelen sitter i mitten på ordet.

Ärligt talat har jag svårt att se det hemska i att rätta ett stavfel, jag skulle tycka det var bra för då lärde jag mej förhoppningsvis till nästa gång och man undviker massa missförstånd.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat