Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-14, 17:43   #151
symamsell symamsell är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2004
Inlägg: 286
Hej alla fantastiska sömmerskor!

Det känns som om jag missat allt det roliga!! De två senaste veckorna på jobbet har varit helt vansinnigt hysteriska, med jobb till 10 på kvällarna, inkl hela förra helgen. Vi har sjösatt ett nytt personalsystem, och det är alltid saker som "dyker upp" i sista sekunden. Nu är det i alla fall ute på företagets intranät, och det återstår bara lite efterarbete innan vi är inne i vardagslunken igen.

Och under tiden har en hel massa underbara förkläden rullat förbi här! Jag har inte haft möjlighet att gå in och kommentera alla enskilda, utan tar det i ett svep nu: Vilken fantasi och kreativitet ni har! För varje foto som jag tittat på har jag tänkt "Ah, DEN var fin!" Så mycket jobb och omsorg ni har lagt ner för att mottagaren ska bli glad. Jag blir alldeles rörd.

Själv fick jag ett mycket vackert set av Alice. Tack igen, det är redan invigt! Har inte hunnit testa receptet på Banankakan än, men den låter smarrig! Och bokmärket av frivoltéer kommer att användas i speciellt bra böcker.

Tack också för era rara ord om swappen! Kul att ni gillade den. Som jag nämnt tidigare så kom den till med glimten i ögat, apropå namnet "Desperat Husmor"... När jag hunnit ifatt lite hemma i vardagen kommer en ny swap-idé att presenteras.

Kan också berätta att jag har fått de urläckra handskarna som jag beställde från http://www.carolynskitchenonline.com/index.html. Köpte 3 par, 2 ska ges bort i present senare i vår.

Jag kommer att sammanställa alla länkar till fotona så det är lätt att hitta alla deltagarnas alster.

Frostisiga februarihälsningar,
Merja
symamsell är inte uppkopplad   Svara med citat