Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-04, 07:34   #8
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
Jag är inte borttagen än, så jag kan berätta lite mer om hur jag ser på det:

Det är inte något speciellt som hänt just nu, även om påhoppet om vad jag gjort under mina 3 år påSysidan blev den så berömda droppen som fick bägaren som varit nära att rinna över ett antal gånger att till slut göra det.

Jag är väldigt noga i itt liv att om det går försöka undvika "energitjuvar" av olika slag. Sådant som frustrerar mer änd et ger glädje försöker jag rensa bort ur tillvaron om det går. Sysidan har på sistone varit en sådan energitjuv.

Det är nu inte alla de timmar jag lagt ner på att hjälpa medlemmar på och utanför forumet jag menar, utan det tjafs som varit på sistone. Det känns som det bara blir mer och mer av det. Det vill jag inte vara med om. Jag vet att jag ses som en del av problemet när jag påtalar regler av olika slag, och om jag slutar här vinner både jag sidan på det i och med att det då troligen blir mindre tjafs, eftersom den som "diktatorn" är borta.

Jag rensar helt enkelt bland "energitjuvarna"! Ett stort tack tll er som gett inspiration och energi de här åren!

På Sysidan finns nu en enorm kunskapsbank, och om en lämnar den blir det inte värst stort hål! Det menar jag verkligen! Det fylls ju hela tiden på med nya förmågor och kunskaper och det är ju jättespännande! Jag kikar säkert in ch läser någon gång då och då, men för att inte bli ferstad att gå in i fler frustrerarnde diskussioner vill jag ha mitt medlemsskap raderat.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat