Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-13, 13:58   #3
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
ang rengöring

mmm det händer ibland detta med undertråd mm

jag har lärt mej göra rent min d1a ordentligt för den kan bli lite knasig i bland

jag lärde mej snabbt att bara dammsuga inte alltid hjälper.

jag använder mej av elekronikrengöring o då vips går allt tipptopp igen, fråga mej inte hur en diskettenhey kan börja trassla av smuts i spolhuset men så var det. efter en grundlig rengöring funkade allt prickfrit igen.


kjell o kompani har en data rengörings spray som funkar kalas fint till symaskinerna, även min coverpro kan hoppa lite stygn mm när den e sketig.

jag dammsuger mycket noga först o sedan sprutar jag i cleanern o sedan efter putsar jag med tops, tandtråsds rengöring o dammsuger mina maskiner 1 dag i veckan, för gisses va ludd det blir..

Stygnsättning. ja du det första man måste lära sig är bildhantering, vectorbaserade bilder är mycket lättare att börja med, håll ner färgerna börja med max 2 färger tills du känner dej hemma i geamet.

digitizing + har jag för mej är ett gammalt program o inte det smartaste.

kolla på tex amazing designs har du ett program där gratis i 30 dagar som e ganska fiffigt. lätt att lära sig grunderna så kan du snart nog förstå ditt egna tror jag..

lycka till
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat