Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-13, 22:19   #8
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Marie: TACK, du verkar gissa bäst av oss alla. JAg ska försöka o se om det blir något.
Det är bara det att man blir fundersam över att det inte finns foder, inte fållanvisning, inte vändsyning mfl....

Magnus: förstod det efter att ha försökt hitta hjälp. Att många har problem med deras mönster och jag läste deras sajt mer noggrant så känns det som att de avsäger sig alla ansvar och i nån review så sa de att de snäst av personen att personen "minsann inte kan sy"... Och jag hittade inte heller någon kontaktinformation. Så det känns som on hon som säljer mönstren tagit vatten över huvudet. Och tar för mycket betalt. I det här stadiet tycker jag att hon borde dela med sig gratis online istället så kan vi bedöma om det är något att ha och sedan kan man ju betala gåvor om det uppskattas. I stil med bl.a. marquise.de gör.

Jag läser också att en del mönster har helt fel grejer och delar som saknas, och mönster med fel bild... och så har hon mage att ta betalt för dem!

Det roliga är att hon uppmanar oss att posta bilder av det vi gjort för katalogen.....

Marie igen.
Trodde rosette är rosetten som knyts under hakan, men kan det verkligen också betyda tofs?

Visste redan vad surah och pinked betydde, ber om ursäkt för att jag inte skrivit. (ja konstigt nog så skrev hon på mönstret separat vad surah betydde )

Och återigen om licens mfl.. eftersom hon redan "stulit" mönster från gammal mönsterark så borde hon ju inte inneha licensen för det, så borde det gå bra att prata om det här på sysidan, så det så.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat