Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-05, 09:02   #25
letw83 letw83 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2006
Inlägg: 190
Jo, en sak till som min sambo påpekade när jag drog upp det som hade blivit på fl.

Problemet är att oftast, om en person skapar en sida, och tillslut får nog många besökare/medlemmar, då är det intressant med reklam, som folk betalar för, för att tjäna pengar. Och då vill dom inte att folk gör gratisreklam i forumet, det är samma sak på sjalbarn.

Och det är väl iof klart, att har man en sida som tar tid att uppdatera, så vill man kanske ha en slant för det, men som [raderat av forumvärd], där är det bara ett forum, det ligger inte så mkt jobb bakom, när man väl skapat det.

Men allt verkar handla om att tjäna pengar, och det är tråkigt.
Jag skulle vara nöjd med en sida, där man som på sysidan kan ha en presentation, läsa och skriva i forum, och kanske ha en recensionssida, köp/sälj/byt kan vara en del av forumet. övriga saker på den här sidan läser/kollar inte jag. Har man bara ovanstående saker behövs ingen som är admin mer än på pappret, och då finns heller ingen anledning att tjäna pengar på sidan.

Senast redigerad av Ann1e den 2009-02-05 klockan 09:26. Anledning: namn på konkurrerande forum
letw83 är inte uppkopplad   Svara med citat