Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-21, 16:44   #35
Livsglad Livsglad är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2009
Inlägg: 203
Citat:
sextiosexan skrev: Visa inlägg
Mer än 500 skiljer det nog, 100 pund är väl ca 1100kr, har inte riktigt koll på exakta valutan i nuläget. Jag har inte själv beställt från butikerna du länkar till men hos bägge får du betala frakten till Sverige och det bör väl handla om ett antal hundralappar.
Har för mig att jag läst om andra här på sysidan som beställt från butiken i första länken, och det har funkat bra, men det får dom gärna verifiera.
Okej, jag kollade bara lite hastigt på forex valutomräknare så det kanske inte blev rätt så.

Fick det till att 3034D kostar £293 / 3296 SEK och 4234D kostar £339 / 3813 SEK. Igår räknade jag på £239 =)

Rekommendationer är bra och jo, flera har sagt det fungerat utmärkt med SMD. Frakten på ena stället är £6.50 vilket inte är speciellt mycket. Vore skoj att veta om någon provat annat ställe. Men man kan å andra sidan åka dit och handla.... dags att spara kanske London är aldrig fel att besöka.

Men jag börjar med att provsy nästa helg på Syfestivalen i Borås. Drömma vid datorn går ju an men verkligheten kan vara något annat.... Rätt skoj om det blir rätt maskin.
Livsglad är inte uppkopplad   Svara med citat