Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-03, 22:42   #13
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Jovisst är hon söt!
Det värsta är att hon är fullt medveten om det med. Ni skulle se hennes stora oskyldiga rådjursögon när hon försöker övertyga mig om att hon är alldeles oskyldig. Trots att det ligger hårt lästa( läs tuggade) böcker som hon plockat från bokhyllan, tyger och tråd utspridda, Strimlat papper från papperskorgen ut över hela golvet mm. När hon tigger godis som en hund för att distrahera matte. Då är hon så söt att man inte kan bli arg och det vet hon.

Hon går fritt hela dagarna.Går på lådan när hon behöver på dagarna. Använder bara buren att sova i på natten. Hon är med mig överallt och lägger nosen i blöt. Ligger på en kudde i soffan och tittar på tv. Suckar och passar på att slumra en stund när det är reklam. "Hjälper" mig att städa buren. Det kan vara så att hon har präglats av att ha friheten att gå lös. Ibland undrar man om hon vet om att hon är kanin, för hon uppför sig som både hund, katt och människa.
Det roliga är att man kan se på hennes "ansiktsuttryck" att hon verkligen tänker koncentrerat ibland när hon får för sig att göra något. Hon är en ovanlig, söt och alldeles underbar assistent som försöker härma mig i allt jag gör, och som jag aldrig skulle kunna vara utan.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat