Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-06, 15:02   #14
ichigo ichigo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
Stringtrosor borta? För mig är det tvärtom, jag hatar stringtrosor och stretchspets. Jag tycker om rejäla trosor med kul mönster, 100% bomull måste det vara annars får min hud spader. Men de flesta är lite väl lågt skurna för min mage... Men åtminstone de riktigt fula trosor från 80-talet o tidig 90-tal som är extremt höga med galet hög hål för ben är inte tillbaka - än. Samma med baddräkt etc, jättehög ben-hål, isch. Jag minns på den tiden så tyckte man att baddräkter o bikini och trosor som går längre ner på rumpan och benen är "tantiga". Man ser hur man ändrar sig.. Nu tycker jag ju precis tvärtom. Alltså att sådana där hög skärning och spets är "tantigt".

Hållbarheten håller jag med dig om... Dålig kvalité, dåliga sömmar etc..

Och ja usch för de halvlånga leggings, jag som hatar stretchspets tycker det ser jättefult ut. Det gör också att benen ser fetare ut än vad de är på riktigt.

Någonting som inte är mode nu, men jag tycker om och saknar: platåskor, bulligare, rejälare skor.. Allt skall vara så platta och tunna nu för tiden. (med eller utan klack) Min favoritsko-typ måste vara platå-mary janes (mary janes är flickskor med slejf), men de är inte speciellt vanliga.

Senast redigerad av ichigo den 2007-10-06 klockan 15:07.
ichigo är inte uppkopplad   Svara med citat