Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-06, 14:06   #12
millsing millsing är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 832
Mmmm, vilken härlig tråd Ichigo!!!

Bortsett från vad ni tidigare nämnt vill jag lägga till följande:

Stringtrosor som syns ovanför byxkanten i bak är direkt kräkframkallande!!! Jag tycker att stingtrosor kan vara snyggt men inte på det sättet. Sexigheten är som bortblåst i det fallet och ofta är det också urtvättade billiga trosor som tittar fram.

Svarta stringtrosor under tunna klänningar....suck....behöver jag säga mer.... Ser man inte det själv innan man går ut!!!????!!

Och alla dessa människor som tror att en stor mage försvinner i en urtajt top eller t-shirt. Grrr....!! Jag har själv alltid haft en duktigt rund mage och efter graviditet också en tillhörande bilring ovanpå så jag kan också se ut som en tvångsihopklämd falukorv - men jag undviker det så mycket det bara går. Då är det ju bättre att ha en tröja eller top som sitter lite löst...eller varför inte något med empireskärning - hur bra som helst!!

Och apropå 80-talsmodet: måtte inte tights med hälla under foten komma tillbaka, som dessutom bars tillsammans med pumps.... Urkkk!! Har faktiskt sett det mer än en gång i Tyskland under alla mina resor där...fniss....

TREVLIG SENSOMMARDAG ALLA!!!!!
millsing är inte uppkopplad   Svara med citat