Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-03, 15:25   #54
Gidget Gidget är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2005
Inlägg: 718
Först vill jag säga att ni är suveräna som hela tiden förnyar, utökar och förenklar på sysidan, tack för det. Jag tycker det verkar vara bättre och enklare nu i forumet, jag har inte hunnit testa allt ännu och en del känns lite ovant, men det är nog som sagt bara ovana.
Det här med färger, jag minns Bengt Grives färgrapportering från konståkningstävlingar på TV:n, hans namn på färgerna var underbara. Jag har också varit med några gånger när man ska införskaffa nya träningsoveraller till förening, lag eller grupp och jag lovar det har nästan kommit lika många förslag som det funnits medlemmar.
Det enda jag tycker är viktigt när det gäller datorer är att det är lugna färger och att texter syns tydligt och det tycker jag ni har sett till med det uppdaterade forumet.
Att det finns uppgifter om mig här stör mig inte, jag har inget att dölja, vill någon veta mer om mig så får ni gärna höra av er.

Nu ska jag kika runt lite här och där på sysidan i väntan på att det ska bli myskväll.

Kramiz och en skön helg till er alla ny som gammal medlem, ung som gammal coh flitig skrivare eller bara gluttare.
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat