Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-22, 13:33   #1
Addes Addes är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 647
Vilket H--v-t- Idag!!

Första kursen börjar ikväll!

MEN MEEEEN!

Jag blir flyförbannad!

Dom sa att jag inte anmälde mig till kursen. Rent lögn. men dom nämde att jag inte har anmält mig... what!?

Jag emailade till dom o frågade en del förfrågor innan jag gör en anmäla till kursen. Så beslöt mig att anmäla mig därefter. Det var för en månad sen. (jag gjorde det via deras hemsida)

Jag ringde till tolkcentralen idag o frågade om det också... De har fått min beställning för en månad sen också. Det var klart o tydligt.

O sen jag ringde till recpetion på tillskärakademin och frågade vad som hände...
Hon svarade mkt osäker o vänd upp o ner o ehh ehh ehh hela tiden.
O hennes kollage på mötet o tillbaka imorgon juh!


Jag är fan irrad över det. Rätt diskriminering mot mig.

Men jag måste avvakta till imorgon vad en annan kollage som säger för jag o hon snckade på email för en månad sen.

Tolkcentralen fick reda på att jag inte fick plats, men min email från tillskärakademin är bevis som står klart o tydligt, tom. hon frågade om jag ville ha katalog, men jag inte fått ännu.. trots jag uppgett min hemadressuppgift o t.o.m. min persnr (pga tolkcentralen kanske kräver vem som vill ha tolken)

Jag skickade kopierade text i email till två kollagar på tillskärarakademin och till högst chef på tolkcentralen.

Tyvärr missade jag kursen o vill inte gå på den kursen för jag inte fick gå på första kvällkursen. Det kostar pengar.

Jag ska göra en anmäla till DO = Diskrimineringsombud imorgon (efter samtalet med "en annan kollage", så får jag se).

Jag får fett pengar från dom.. haha.. Jävla korkad!

Nu hoppas jag jävla personal på tillskärakademin får läsa här vad jag skrev.

Fy på er skam!


Senast redigerad av Addes den 2008-09-22 klockan 13:45.
Addes är inte uppkopplad   Svara med citat