Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-05, 15:44   #23
annan65 annan65 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2007
Inlägg: 169
Sitter nästan och gråter när jag läste denna sidan. (länken ovan) Det är skrivet om MEJ!! Jag har varit sjukskriven sedan -99 och när jag till slut med all värk och med otrolig utmattning blev skickad till reumatologen (2004) så får jag diagnosen psoriasis artrit. Denna sjukdom går inte att påvisa med blodprover såsom t ex RA, utan är en "godtycklig" bedömning. Min egen läkare sa dock till mej att: jag tror du har fibromyalgi, men vi ändrar inte din diagnos, för den är "finare"!!! Jag känner så väl igen mej när jag läser om fibro, så det är nog så, tyvärr...

Har nyligen varit på en utredning på IPSOMA, ett dotterbolag till gamla Hultafors. Utvärderingen skulle komma efter helgerna, så jag väntar att de ska höra av sej snart. Då kommer väl domen: Du ska ut och jobba!! Men jag vet inte... dom får väl slänga ut mej, så får vi se... Jag kanske orkar en vecka, sedan kommer jag att ligga i sängen och inte komma ur för att kissa en gång...

Du ska veta Stenbeckan: Du är inte ensam och vi är MÅNGA som känner med dej!!! Vilken tröst det nu kan ge...

Håller tummarna och tänker på dej!
annan65 är inte uppkopplad   Svara med citat