Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-19, 09:42   #50
Birgitta-L Birgitta-L är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 500
Åh - nu har jag uppdaterat mej sen gårdagen, på inläggen här TÄNK så mycket klokskap det finns / vi har
Ann- förstår precis vad du menar, Hade själv ett fik(önskedröm uppfylld) i två år, älskade stället !! jobbade ca 90 timmar/v
det gav så enormt mycket tillbaka, men till sist o av olika anledningar sålde jag o började jobba "vanligt" igen.Ett år senare kom utbrändsmällen...

Jag vet ju inte vad som sker i ditt liv, men tänk genom NU: är det lite som mitt: jättekul men jättemycket ? Kanske räcker det nu, alltså: du har fått prova på, njutit och sett att du kunde genomföra drömmen = mission completed, dags att tagga ner? (Umpf - har jag förklarat så du förstår )

Jo man får välja bort o prioritera, tyvärr... själv har jag valt bort gym (trots dyyyyrt autogiro ett tag till ), Visst: jättekul men ett stressmoment till att pressa in i vardagen.
Sen kan man (=jag) ju känna pressen att man ska träna/klar för beach 2007 ha ha , o allt det där.
Jo men som tidigare sagts här: hej snygging är ett bra uttryck när man ser i spegeln o konstaterar att man är ju hel o ren o rätt frisker o det får räcka !!!!

Gu vilket svammel - känner att det sägs så mycket kloka ord här, men i sann anda efter våra diskussioner - så försöker jag inte känna som om jag är ostrukturerad.i mina inlägg
Birgitta-L är inte uppkopplad   Svara med citat