Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-18, 18:40   #49
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 425
Är det handbroderi som du håller på med eller maskinbroderi? I vilket fall så är det sååå roligt att få köpa material till sådant man tycker om att göra. Ibland blir jag som ett barn på julafton; när det kommer ett paket med tyger eller trådrullar eller annat roligt, som jag har beställt.

Jag blir lite avundsjuk när jag läser om olika personer här som reser till andra länder. Vi älskar att resa, min man och jag, men just nu håller vi på att renovera ett gammalt hus och har inte tid riktigt. Ser fram emot när huset är färdigt...

På tal om din artros, har det förändrats något i ditt liv, något ganska stort på senare år, t.ex. en flytt eller annan större förändring? Tro nu inte att jag är "synsk" eller något liknande, ha ha, jag har bara min lilla "bibel" här där jag letade lite vad som kan vara orsaken till just artros. Kanske är jag bara ute och "cyklar", men måste bara fråga ändå.

Stora förändringar av något slag kan ju ofta vara jobbiga och sätter sig gärna i kroppen som en spänning på något vis.

Ja du, tänk om vi visste allt, så tråkigt, då skulle man ju inte ha något att fråga om.
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat