Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-13, 11:13   #4
ANNELIE66 ANNELIE66 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2005
Inlägg: 41
Jag hör till en av alla bovar som inte har lagt upp några bilder, för det första så äger jag ingen digitalkamera, pga att jag älskar systemkameror med dess möjligheter, och de digitalkameror som finns med systemauomatik är ännu alldeles för dyra för mig - kostar hellre på mig dyr symaskin och massor med trådar och tillbehör

Däremot kikar jag ofta in på sysidan - är tyvärr lite för dålig på att ge mig in i diskussioner, jag reagerar över mycket och ofta synpunkter - men har lite svårt att få ner dem på pränt innan nån annan med samma åsikter redan gjort ett inlägg.

MEN jag är så tacksam för denna sida, det har hjälpt mig många, många gånger att leta i alla trådarna. Och jag hoppas att alla som är medlemmar får ut nåt av att vara med - se bara när någon varit lite deppig pga sjukdom eller annat hur mycket krya på dig, lycka till och andra uppmuntrande tillrop som dyker upp....


Kika på Alvan, Pulvertroll, Bibbi mfl som alltid dyker upp nånstans varje dag....jag blir iallafall glad av detta - och att det finns så många likasinnade - det trodde jag inte innan jag fann Sysidan.

Kram på Er allihopa från en annan glad värmlänning - Annelie (ANJA66)
ANNELIE66 är inte uppkopplad   Svara med citat