Visa ett inlägg
Gammal 2006-12-04, 07:54   #16
mari1e mari1e är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: dec 2004
Inlägg: 203
Hej
Pratar vi om Ejvis på Örnnäset?(Såg att du skrev om Luleå i en annan diskussion)
I så fall skulle jag tänka mig för minst två gånger Man "råkar" ju inte gå förbi Edeforsgatan,så du måste marknadsföra dig ordentligt. Du hittar säkert många "godbitar" i lagret, men också mycket gammalt och oanväntbart. OBS! jag vet ingenting om affären med nuvarande ägare, men jag kan inte tänka mig att hon har blivit av med allt skräp som alltid har funnits där.
Behöver du bil och broderimaskin i din verksamhet?
Jag vet inget om hur det är på lokalmarknaden men mitt råd är att hitta en annan lokal, satsa dina pengar på att köpa såna tyger du vill ha. Om du vill börja med stuvar, ta kontakt med Wahlmans Textilimport i Gnarp. Åk ner och titta, där har du en guldgruva med stuvar, metervaror, mattrasor mm.
(Jag tror att han finns kvar, det är ett par år sen jag var där sist, hans öppettider passar dåligt med de tider jag passerar Gnarp på väg "hem" till Norrbotten)
Lycka till med din satsning, Luleå skulle vekligen behöva en tygaffär, Ohlsson gör ju ingen glad.
Mvh
Mariette
mari1e är inte uppkopplad   Svara med citat