Visa ett inlägg
Gammal 2005-12-04, 17:31   #12
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jul 2004
Inlägg: 1 418
En grej till. Lotta har i och för sig rätt när hon påpekar att det där med support och service är viktigt. MEN, man kan ju inte fara land och rike kring för att hitta dennna "kunniga" handlare! Om de jag träffat på, i butiker och på Syfestivalen i våras, är representativa är jag inte imponerad (undantag finns förstås)! Det känns ärligt talat som det kvittar med deras "support", annat än rena reparationer/maskinservice!

Men det är förstås jätteviktigt att man vet vad som kommer att gälla om maskinen går sönder. Som Lotta säger, kan man få hjälp i rimlig tid?

Man kan ju också kolla om man får några lektioner av dem. Men låt inte det få för stort avgörande! Jag var inne i en affär där en sådan lektion pågick förra vintern och var tvungen att gå ut för att inte börja lägga mig i! Däremot var det en gratis demo på Syfestivalen som var jättegivande! Så man vet aldrig...
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat