Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-01, 17:00   #1
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2007
Inlägg: 1 114
dagens bidrag Brodera med ögonen

Jag som har dille på långa o designade naglar. ser ofta med nageldesigns ögon när jag är ute på olika saker, det kan vara något i kön på ica maxi som inspirerar mej..

Babblade lite med en engelsk brodyrvän i går o hon gör samma sak som jag fast med brodyrer..

hon hittar en massa konstiga saker när hon är o handlar som hon provar nya tekniker av . hon är väldigt exprimenterande, så det kanske kan vara något att härma
så idag när jag var o handlade råkade ett stort stycke med bords filt följa med hem, ett riktigt impuls köp men den var stor för en 100ing, vad jag ska åstadkomma med den står ännu bara skrivet i stjärnorna. men något kul borde man ju kunna få till, vad tror ni om olika texturer i höjd tex på brodyrer??
kanske ska man som min engelska vän brodera in de förra årets julkort i brodyrerna för lite kul nya tankar, jag köper nämligen alltid fina julkort men jag glömmer att skicka dem, så kanske har jag just löst ett par års samlande av kort som aldrig sänts i väg..

så vad säger du vad är det mest nyskapande du har broderat med?? använder du glittrande godispapper, eller fotografier eller vad hittar din kreativitet på för något..
själv ska jag gå o klura på min bordsfilt
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat