Ämne: huskylock 901
Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-12, 23:20   #11
emmer01 emmer01 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: aug 2013
Inlägg: 5
Citat:
bila skrev: Visa inlägg
Jag menade inget illa med att skriva normal korkad. Men brother maskinen brukar i har så pass bra bruksanvisning, till och med riktiga nybörjare, med mycket liten kunskap om overlock brukar vara igång och sy på bara en liten stund. Den erfarenheten delas nog dom nybörjare som köpt maskinen. Det var min första overlcok också, och jag själv hade ingen kunskap om overlockar, var i gång och sydde efter en halvtimme.Under den tiden hade jag trätt om maskinen också.

Tråkigt att somliga märker ord.

Oberoende av vilket märke det är så ringer det varningsklockor när folk säljer maskiner som är så lite använda. Det finns en risk att man köper en maskin som den förre ägaren är ovälsignad på.

Ber om ursäkt att jag stavat fel på Huskylock. Efter en stroke för några år sedan har jag problem med att stava. Glömmer bokstäver och vänder på dom.

Beasfarmor tål inte ens att jag använder ordet Husqvarna. Tål inte ens saklig information. Det är inte första gången som har hoppat på mig.
Jag respekterar dig att du gillar Husqvarna. Det vore bra om du kunde respetera mig också, som inte gillar husqvarna, eller om det är husqvarna maskinerna som inte gillar mig.
Det är ju en debatt om för och nackdelar som är bra på sysidan. Men det enda beasfarmor har gjort är att hacka. Det vore bättre om hon berättade vad som är bra med sina favorit märke. Då skulle det bli en bra diskussion.

Jag emmer01 ber dig så mycket om ursäkt, att jag tar upp detta i ditt inlägg, och hoppas att du hittar en overlock som passar dig.

Jag har läst om både för och nackdelar nu med båda maskinerna och beslutat mig för att köpa en brother 3034d från England!
Jag har insett att som du skrev från början, det är dumt och käpa en begagnad maskin när jag kan få en ny till samma pris :-)
emmer01 är inte uppkopplad   Svara med citat