Ämne: Syhörna
Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-09, 07:44   #6
LisaR_74 LisaR_74 är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: mar 2013
Inlägg: 22
Smile

Skönt att höra att fler har samma beskymmer, snacka om i-lands problem. Jag ska ha min lilla syhörna i vardagsrummet, vill inte sitta i köket mer. Att det blir där är för det är det enda stället jag har. Min lilla dator hörna i sovrummet vill jag ha kvar. Var sak har sin plats, gillar den tanken. Sen ska det vara enkelt att sätta igång då lusten faller på.

Så nu ska jag införskaffa in liten skärmvägg, liten nätt stol och cool lampa. Lampan är beställd, skärmväggen ska införskaffas i slutet av månaden. Tror jag bestämt mig för vilken jag vill ha. Stol ska jag ta mig en titt på idag, sett ut två jag kan tänka mig. En cool och modern design och sen en mer funktionell modell säkert en mer bekväm modell. Tyg har jag i puffar så de har dubbel funktion. Bordet jag har symaskinen på är ett auktions fynd, ett sk fönsterbord från 18-19- talet. Ska klura vidare på detta, gillar projekt.

Ni har många bra idéer här ovan. Har inte direkt bidragit till något för er, mer berättat min vision i min lilla syhörna. Kanske inspirerar det någon annan.

Visst är det kul med projekt?
LisaR_74 är inte uppkopplad   Svara med citat