Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-01, 13:32   #178
Hello Hello är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: feb 2008
Inlägg: 92
Citat:
marie.s.g skrev: Visa inlägg
Tänkte lite på den här tråden när jag senaste tiden läst andra trådar där man tänker gå till en fysisk butik i Sverige och provsy för att sedan beställa på nätet i utlandet. Det kanske är därför som tillverkarna vill skydda sina distributörer? Så att vi har någonstans att provsy maskinerna? Annars slutar det väl med att de får sätta upp demonstrationscenter på några platser och att alla får beställa på nätet. Att vi skulle börja betala för att vi provsyr maskinerna antar jag är uteslutet?
Men då måste också säljarna vara duktiga! Jag var på g att köpa i affär i Sverige, men trots att jag aldrig tidigare provat maskinen, kunde jag hantera den bättre än tantan i affären. Det stärkte definitivt mitt beslut att beställa från England. Sen att jag sparade 7 000 kr på det dessutom hjälpte givetvis till. Det ska MYCKET kunskap till för att matcha ett pris som är 7 000 kr lägre...

Men ffa - hon kunde INGENTING. Varför ska jag då betala henne 7 000 kr mer än om den kommer hem till dörren med UPS från England?
Hello är inte uppkopplad   Svara med citat