Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-11, 17:23   #27
PennyIIXC PennyIIXC är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2006
Inlägg: 39
Jo, jag har fått paketet, i måndags, tänkte skriva ett långt gnäll-inlägg så ville vänta till ett bra tillfälle då jag kunde sitta och skriva.

De sa ju att de skickat paketet och att det borde vart framme den fredagen, men att det kanske kom fram då på måndagen istället... Ringde upp mitt postombud och frågade om mitt paket kommit, och det hade det! Så fick hämta ut det utan avi. Avin kom på måndagen.

Åkte hem superlycklig och slet upp paketet....Och blev jättebesviken.
Som jag skrev i mitt första inlägg, hette det jersey-paket 10m á 322kr. Och i infotexten stod det "sorterade färger". Basfärger. Det var ju absolut det jag trodde jag skulle få.
Men jag fick...
*4st "baddräkts tyger", grön, vit och mörkrosa. 2st som man kan använda till någon topp, som inte skriker baddräkt, men de andra två skriker det baddräkt om!
*En beige "piketröje-liknande" tyg.
*En i tung och sladdrigt tyg i svart och brun/guld randigt.
* och en som känns mer som.. en jättetunn viskosejersey, med sidenkänsla. Stormönstrat.
* En randig i rosa och svart, exakt den som jag också beställde 2 meter från rean, så har nu 3,30m. Suck.
* Och sista, ett vanligt tyg, bomull som är bra att sy barnkläder. I blått (till min lilla dotter...hurrm..).

Ville skicka tillbaka dem, men min mamma tyckte alla utom baddräktstygerna var jättefina. Så hon köpte de av mig istället.

Men sen, det konstiga, är att på räkningen står det jersey pkt 10m, för 257kr. dvs, inte den jag beställde!
På min orderbeställning står det rätt då har inte bara klantat mig..

Har iallafall betalat, orkar inte mer. :/
PennyIIXC är inte uppkopplad   Svara med citat