Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-05, 17:37   #5
FannyN FannyN är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2009
Inlägg: 207
Det beror på vilken hobby du menar.

Jag har häst. En häst koster ofta mer än hundra tusen. Sen äter den för nån tusenlapp eller två i månaden. De ska ha en stallplats, en hage, en försäkring och skor på fötterna.Vaccin och maskmedel. För att ha häst bör man ha en bra bil och ett bra släp. Sen behöver man jobba deltid för att orka och sen går man på dyra kurser på helgerna. En häst ska ha täcken och utrustning salvor och kosttillskott. Ibland köper man en ny sadel för 20 bananer bara för att man kanske får bättre inverkan.
Som hästägare vill man vara piffig och jg lägger mer pengar på mina ridkläder än på mina vanliga kläder. Bölir hästen sjuk så rasar summan..senast Leffe var sjuk kostade det 64000 kr..
Mitt hästeri kostar förutom bil transport och själva hästen ungefär 12000 i månaden. Det är värt varenda öre.

Jag har tänkt som du att många tycker det är mycket att köpa ett broderi för nån hundring..det är konstigt för tiden det tar att sy kostar säkert en tusing om man räknar, för även om man är ledig är väl tid och pengar samma kapital?? Men det är väl olika sätt att räkna och det är det här jag tror speglar sig vid prissättning!!
FannyN är inte uppkopplad   Svara med citat