Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-16, 11:16   #24
koocachoo koocachoo är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: maj 2009
Inlägg: 589
Äntligen har jag fått upp min webshop och den fungerar (efter ha rivit sig i huvudet ett antal gånger....nog för jag är teknisk, men det var svårare än jag trodde!!)...

Jag har dock inte givit upp tanken på en egen webshop för andra sömmerskor....jag känner dock att jag behöver lära mig hur en webshop fungerar riktigt och allt sådant innan jag beger mig och kör på för andra. Dock har jag lite tankar om det...

* Alla som säljer ska vara hobbysömmerskor
* Det som ska säljas ska vara godkänt utav mig
* Förmodligen så kommer jag göra så att man har sitt eget lager hemma...dvs jag har inget lager på varorna utan när en order läggs o betalas så mailar jag säljaren och den skickar varan, när det är gjort skickar jag betalningen.
* I priset kommer portot att vara för det blir för komplicerat annars om en vill köpa från flera säljare.
* En viss kommissionsavgift kommer jag ta ut (dock inte så mycket som 40-50% som tidigare nämnt en del tar ut...anser själv det är för mycket)

Låter det helt ute eller låter det intressant? Själv syr jag barnkläder och accessorier, men det betyder inte att jag kommer bara att ha allt inom den changern...
koocachoo är inte uppkopplad   Svara med citat