Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-11, 01:11   #5
chery chery är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2007
Inlägg: 1 053
Det ser ut att vara föregångaren till den vi har funderat på. Läste tråden och såg att pressarfoten inte gick att byta ut på den. Det följer med en blixtlåsfot till den som vi funderar på, så det är nog en senare modell. Bra om den går långsamt, för Rasmus krypkör gärna. Främsta orsaken till köpet är att vi tycker att han ska känna att han har något eget, även om han kanske får låna min till dekorsömmar, knapphål och tjockare tyger. Till det priset så förväntar vi oss ingen supermaskin, och skulle det visa sig att den inte håller måttet, så har den ju inte ruinerat oss. Som det är nu så får jag boka tid på min maskin ibland för att få sy. En kul grej är att Hello kitty maskinen i den tråden påminner mycket om den maskinen som Natalie fick när hon var liten. Den var dock köpt i leksaksaffär för ett par hundra och det stod inget märke på den. Den fungerade i alla fall. Det enda problemet med den ibland var att undertråden inte riktigt hängde med alltid. Peter hittade den och gick igenom den i höstas. Då funkade den att sy på.
chery är inte uppkopplad   Svara med citat